måndag 9 juni 2008

Tänk att få...

Tänk att få vakna tidigt en morgon

Höra ett vårregn sjunga sin sång...

...höra en koltrast sjunga sin sång

Det fick jag uppleva tidigt i morse då jag och Isak sov i tältet. Fast det var skönt att kunna gå in och fortsätta sova för det är otroligt hur mycket och hur tidigt fåglarna sjunger så här års!

Bläddrade i böcker jag köpte igår, bla en som jag tänkte, kan vara bra att ha i församlingens barnarbete men där fanns mycket jag själv fastnade i (Steg för steg genom GT). Illustrationerna är så kul! Eller vad tycker du om dessa( borde lära mej scanna bilder så dom blir skarpare)


1 kommentar:

Lantlig Längtan sa...

Jasså ni har inlett tältsäsongen!! Låter kul :) Men i morse regnade det verkligen ordentligt... Jag t.o.m. vaknade som sov innomhus.

Många fina och läsvärda inlägg du hunnit med de senaste dagarna!