tisdag 17 juni 2008

För gammal?

När blir man för gammal för nåt?- Var frågan i Karlavagnen i natt.
En sa att hon märkt att ju äldre en kvinna blir desto kortare blir frisyren tex. Det stämmer faktiskt rätt ofta!
Jag har kommit fram till att jag är för gammal att köpa ny juppi. Det kändes nästan värre än då Elin ville ha en Vespa och jag inte visste skillnad på moped och motorcyklar...

Önskar det sku finnas lite äldre försäljare så dom inte har så svårt att hålla sej för skratt åt alla korkade frågor. Instruktionsboken får jag läsa med förstoringsglas , åtminstone ang vad som inte ingår i garantin( Det har skrivits pyttesmått!)

Nå nu har jag i alla fall en enkel modell införskaffad , ändå lyckas jag göra en massa tokigt och misslyckas med att göra bra saker...HELP! Om du får nåt märkligt meddelande av mej så ta det med en nypa salt. TACK!

Inga kommentarer: