onsdag 4 juni 2008

Semester= Ledigt!?

Skönt med semester så man har tid med allt man inte hunnit med! Fast ledigt är nog fel ord, känns det som...
Jag är så oorganiserad så jag behöver ett schema att följa och barnen med. Dom fick själva välja "Jobb" i sommar, så nu har vi både köksor, vedarbetare, hundmotionerare, läslyssnare(Isak ska läsa böcker högt över sommaren), förutom att de två äldsta har fått "riktiga" jobb som guide och farmarbetare. Själv har jag börjar minska på högen i "skall sy och fixa någon gång". Foton fick jag framkallade igår, så nu ska albummarna uppdateras.
Tvätta fönster, klippa pudeln, röja lillstugan, rabatterna- väntar jag på inspiration för än. Jag är ju ledig trots allt!
Idottstävlingar, konferenser ska vi väl ta oss till om vi lyckas få ordning på systemet. Fast kanske semestrar är till för att hinna med det man annars inte har tid för. Jag kan ju välja vad jag vill göra :)!!!

Inga kommentarer: