måndag 10 augusti 2009

Rör vid Jesus med förväntan

då utgår en kraft från Honom till dej! Precis som för kvinnan som blev botad i Mark 5:25
Jag har varit till Söff på "Helande för hela mänskan" i helgen och vill gärna sprida ryktet om hur god Gud är!Hans härlighets flöde var mycket konkret!

Själv var jag helt yr efter 14dars penicillin så jag visst knappt om jag sku orka köra så långt, måste via Vasa men orkade inte ens in till Hemtex och Ikea( då är nog jag nästan döende ;) Mitt vä ben har bråkat i två veckor, värk i knä och domningar( borrelian?)
Nu är jag hemma igen styrkt, glad och helad! All smärta är borta och jag kan tom jogga! Tack Jesus! Laktosintoleransen fick också ge sej-testade med en Milkshake på Mcdonalds på hemvägen- inga kramper i magen som förr :)

Varje morgon när jag vaknar är det Dej jag ser
Varje afton när jag somnar är det Dej jag tillber
För Du är god
Ja Du är god!


Inga kommentarer: