onsdag 26 augusti 2009

Att ha roligt-vårt mål

Igår sa Hanna att;- vi är lite dåliga i vår familj på att sätta upp mål, vi ork liksom inte bli bäst i nåt.
Jag undrade vad hon tyckte vi som familj har som mål i såfall- ATT HA ROLIGT!:) Kunde bara hålla med
Jag har jobbat pinsamt lite i mitt liv. Då jag var ung jobbade jag bara så mycket så jag kunde resa. Jag var hemma med barnen i elva år, nu har jag jobbat 50% i sex år. Bortskämd, ja!
Någon eftis har våra ungarn aldrig fått prova på för mamma gillar att bla få åka till standen och äta chokladbollar istället, som i går.
From oktober ska jag gå upp i arbetstid men jag kommar alltid att ha som mål att ha roligt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fin attityd tycker jag. Fortsätt så! Hälsn Anna-Lena i Larsmo

Anonym sa...

Låter som en jättebra målsättning och jag har en känsla av att ni lyckas ganska bra! :)
Kram från Elisabeth

Monika sa...

Fin målsättning och en viktig sådan! Själv har jag också varit hemma ganska mycket med våra barn och när jag jobbat har jag oftast haft deltid - och det har varit den bästa investeringen jag gjort hittills!
Ha det gott! Monika

hulda sa...

Tack för kommentarer! Önskar en en go o gla höst!