tisdag 8 juli 2008

Gläds

Gläds åt det lilla du har, så märker du hur mycket du har att vara tacksam över!
Jag avnjöt mitt morgonkaffe igen på min soliga "altan" som inte alls är nån altan. Herrarna hos oss har roligt åt den och förklarar hur en sådan ska se ut. Felet är bara att jag inte orkat vänta på den perfekta uteplatsen utan jag gjorde den själv. I min ogräsdrabbade rabatt lade jag stenplattor 1,5 m i kvadrat. Så med en solstol och ett parasoll njuter jag till 100%!

Läste nåt tänkvärt( igen) i Kaelas blogg igår

Jag var så dyster för jag hade inga skor
Så mötte jag en man utan fötter

1 kommentar:

Lantlig Längtan sa...

Där var några viktiga ord jag behövde påminnas om !!

Man har egentligen så Otroligt Mycket att vara tacksam över bara man lite tänker efter och slutar gnälla över små saker :)