onsdag 22 augusti 2012

Facebook befriad?

Imorse efter en vaknatt på jobbet (=man har tid att tänka då )gjorde jag något jag funderat på att göra ett bra tag redan. Jag gick ur Facebook!!! (fast jag har 14 dagar att ångra mej på) Den är en för stor tidstjuv och jag har blivit beroende av att ofta logga in och chatta med mina vänner. Nu får ni komma hem till mej på kaffe eller dra ut mej på en promenad istället då ni blir pratsjuka;) Få se om jag klarar abstinensen, jag kommer att missa evenemang, födelsedagar, härliga bilder, roliga statusuppdateringar, chatt möjligheten till vänner långt borta. Förhoppningsvis kommer jag att få mer tid att vara mera närvarande här hemma, lyssna, städa( förhoppningsvis), läsa och motionera. Vill ni nå mej trotts allt så är ju min juppinummer 050 3650245 min email annette.drifell@hotmail.com På skype hittar ni mej på mitt namn

Inga kommentarer: