onsdag 5 november 2008

Härlig är jorden

Skön är själarnas pilgrimssång...
har snurrat på en CD i bilen några dar så jag drabbades av jullängtan. Skönt att söka klappar i lugn och ro innan det blir så hysteriskt!
Fast det tar på att shoppa...jag stod bla och tryckte febrilt på mobilen för att få bildörrarna att låsa sej! Tänk att dom inte fixat en sån funktion också!
Sen lyckades jag stjäla en "Roll on"! Fick panik i kassan då jag märkte att parkeringstiden gått ut och då jag plockade ut allt ur kundvagnen vid dörren hittade jag den . Jag, ut till bilen , in tillbaks, köade länge och fick betala min Roll on till en skeptiskt leende kassörska efter att hon hört min yra förklaring.
Nöjd gick jag ut och på hemvägen kom jag på att jag aldrig hade tagit ut en euron ur kundvagnen så ...Håkan sa; va bra- nån trött kund fick väl bönesvar som behövde lätta sina bördor över i en vagn men inte hade nån slant
...går vi till paradis med sång

Inga kommentarer: